Photoblog.pl

Załóż konto

 

2018/09/09   

 

« następne   poprzednie »

 

 

 

Kupienie nowych butów, mając 1,5 godziny na ogarnięcie się, brawo ja :D

 

Szybkie ogarnianie, torpeda, gapienie się, o luudzie jak mnie tu dawno nie było. Rozkmina nad tym, jakie to jest piękne, że w jednym momencie marzniesz, jesteś głodna, chcesz być już w ciepłym domu, mija z pięć miesięcy, a Tobie jest gorąco z emocji i radości, dzieją się rzeczy cudowne. Mija kolejne sześć miesięcy, a Ty znowu tam jesteś, siedzisz ze "swoimi" ludźmi i pijesz piwko. Wiedząc, że za godzinę czeka Cię coś wow. Bezcenne.

 

Elo, nie da rady, jak wejdziesz, to zobaczysz dlaczego.

Nie ma browara, kupimy whisky.

Ja wiem wszystko, mam potajemne informacje ^^

Olśnienie, no przecież tu jest P. CzCz !!

Co tam ?

Ten moment, gdy wolno być sobą <3

To było kur*a boskie.

I to podejście, to lekkie wzruszenie ramionami i wzrok mówiący "Nic kur*a nie poradzimy" <3

I to uczucie, "tylko dla mnie" :>

O ch*j, to trzeba nagrać. Chwyt za serduszko, te wspomnienia..

Najwyżej zemdleję. Jak fajnie, a to dopiero piątek.

Namierza czy nie namierza ?

Oo, czyżby ? Aa niee, wydawało mi się. Tak, wmawiaj sobie, co Ty sobie myślisz.

A po chwili.. O ch*j. Proszę. I jeszcze to. Jezuu, dzięki !! <3 Jutro jedziemy.. Oo, super, fajnie, naprawdę.. Brak języka w gębie z tego szoku. I od teraz zmieniam P. CzCz na Promyczka :D Bo to jest taki mój Promyczek, taka moja nadzieja, takie moje wow, dokładnie tak jak dwa miesiące temu <3 Kochane to !! <3

Moje klasyczne "ja mam czas" :D 

Ogólna radocha. I oto jest :D I coraz bliżej. Z każdym krokiem. Widzę to.

NO W KOŃCU KUR*A !! <3

Piękne przytulasy, gadka, nananana, najwyżej pofarbujesz, sprawdzę sobie jak pachnie.

Ładną masz koszulkę, buuu, chciałem być cool xD

Jasne, ciągnij. To może ja użyczę, nie, chwyć tu i pociągnij. Haha, okej, weź w rękę i ciągnij xD Aa, Ty mnie podpuszczałaś, wiedziałaś od początku xD

Także ten, a popatrzę sobie jeszcze, także ten, coraz bliżej. No wiem, a też tam mogłem być, zazdroszczę Ci w ch*j. 

Ja spier*alam, mmmm, przytulas bardzo, jeju, paaa <3

Spotkanie ponowne. Dwie minuty. 

 

Fajnie tak.

Teraz pytanie, kiedy kolejny raz ?!

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wszystkie wpisy