Photoblog.pl

Załóż konto

 

2018/02/21   

 

« następne   poprzednie »

 

 

NIEMOŻLIWE STAŁO SIĘ MOŻLIWE.

 

Ekscytacja lever master. Gorącz, trzęsawka i ogólny kwik.

Uliczka. Oesu, to jest to. Kto by pomyślał, jeszcze dwa miesiące temu ?!

To jest ku*wa niesamowite.

To może teraz, póki nie (...). To czekaj, tylko skoczę. Nie trzeba, ja mam. PROFESJONALNIE. To z Woodstocku. Pamiętam ! Podoba mi się, ŁADNIE TU WYSZŁAŚ <3 Powiem Ci, że (...) i nie mówię tego tylko po to, żeby było Ci miło.

DZIĘKUJĘ, NAPRAWDĘ, TO JEST MIÓD NA MOJE SERCE.

Oo, cześć !

No jasne, Intro. I jeszcze Midnight City. Serio akurat moje, majestatyczne Midnight City ?!

Oo jaki ładny kibel, piwko, cześć, Ty jesteś R., no i tak jeżdżę.

Ja już wszystko wiem, ja już też wszystko wiem !

Poczucie, że jestem w odpowiednim miejscu. Wsparcie w spojrzeniu i uśmiechu :)

Nowość, skojarzenie. Mogę ? Możesz. A to wiesz co, popilnuj.

Odwróć się, oo ! <3 Ja też chcę, ja też chcę. No tak, nie zapominajmy, że ja jestem na jakimś wyższym levelu. Cudownym, fantastycznym levelu <3

Epickość. Ktoś mówił, że to jest niemożliwe ? To jak nazwać to, co się właśnie dzieje ?! <3

Energia, serce się raduje. Spełnienie.

Moja gestykulacja, zamknięte oczy, otwieranie oczu i piękne obrazki przed nimi.

Łapka, spojrzenia, skierowanie się, przytulas, wspólne śpiewanie.

Obieranie ze złotka.

Trzymaj, to dla Ciebie. Oo, mam dwie, ale nikomu nie powiem, hehe.

Tę dziewczynę już kojarzę.

Oo, kiedy to było ? Grudzień ? Listopad ? Jakoś koniec tamtego roku. <przygląda się> A rzeczywiście.

Numer 28, korytarzyk, blacik, poudaję, że czegoś szukam. Ciekawe. STOP.

Chodź, muszę Ci coś pokazać. Zobacz. Udokumentuj :D Tu jeszcze. OOO <3

Aa, ja przecież mam te rzeczy dla Ciebie. To tak, rzecz pierwsza. I czekaj, jeszcze coś. Rzecz druga. To taka ... Walentynka :) I te momentalnie otwarte ramiona i przytulas <3

BARDZO CI DZIĘKUJĘ, COŚ KIEDYŚ ZA TO CI DAM, JESZCZE NIE WIEM CO, ALE COŚ FAJNEGO ODE MNIE DOSTANIESZ.

Nie trzeba, umówmy się, że to za ostatnie porady. I ta reakcja xD To AAA WŁAŚNIE, to oparcie się o blat, podparcie brody ręką, ta autentyczna ciekawość w oczach i zaciesz.

Nadal nie potrafię uwierzyć, że o tym wie :D

Ale wiesz, przyjdzie czas, że zastosuję. Dam Ci znać :D

Rzucanie torbą, kurtką. Mimo, że na co dzień tak o nie dbam :P

Przystanięcie. JAK SIĘ PODOBAŁO ? Nie przejmuj się, to się zdarza i będzie zdarzać. No pewnie tak. DZIĘKUJĘ, NAPRAWDĘ, TO DUŻO DLA MNIE ZNACZY.

Kurde, szanuję tego człowieka i bardzo lubię. Bo dobrze wiem, że dąży do spełniania marzeń już od dłuższego czasu, wiem, że naprawdę działa, nie stoi w miejscu, stara się. I dlatego jestem za nim całą sobą, całym serduchem. I cieszę się, że to widzi i docenia :)

Ładną mam bluzę ? .... ZAPRASZAM (+ ten gest) ! xD

To zrozumienie, ten humor <3

Wózek, wewnętrzna wspominka, przyjrzenie się, facepalm, śmiech, bo tamto to było takie fajne, lajtowe, a TO JEST TAKIE DOSADNE xD  Spoko, już nie mam więcej w zanadrzu :D Wiesz, już dostałam zaproszenie :P

Wspominka zewnętrzna, byliśmy wtedy na wakacjach, Decapitated.

I tak jak wcześniej przypuszczałam - nowy objaw ekscytacji: hmm, napiję się wody <otwiera torbę, wyciąga piórnik i dopiero po chwili orientuje się, że to piórnik a nie butelka z wodą> xD

Co tam ? Można ? A NIE MIELIŚMY JESZCZE DZISIAJ ? To uczucie <3

Wspominki zewnętrzne ponownie, weź, to było boskie, ten Slipknot, ja pie*dolę, napisałam kumpeli, że wiesz o... :D WOLAŁBYM BYĆ.... Czemu ? NO BO... A no tak, hehe :D NIE NO, ALE...TEŻ PASUJE :D

ALE TY BYŚ WIDZIAŁA, CO BYŁO W... CZEKAJ, POKAŻĘ CI.

To piękne "kur*a" <3

URUCHOM.

BEZ PRZYBIJANIA GWOŹDZI.

No właśnie, o to samo mi chodzi <3

Pożegnania czas, odwracanie się razy milion, nie denerwuj się więcej, przytulasy.

 

Chcieć, to móc ;)

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins Wpis wideo

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wszystkie wpisy