Photoblog.pl

Załóż konto

 

2018/02/05   

 

« następne   poprzednie »

 

Ten weekend przechodzi do historii :D

 

Wstęp najlepszy, o jakim kiedyś nawet nie myślałam. 

Ale to później, NIC SIĘ W TEJ KWESTII NIE ZMIENI.

Dobrze Cię widzieć w tym samym momencie, będzie mało miesjca, damy radę, dobrze że w ogóle.

SŁONECZKO.

Cześć, opowiem Ci pewną anegdotkę, ale świat jest mały.

Jakby to ogarnąć, nie, teraz nie pójdę, może warto poczekać. KU*WA, WARTO BYŁO <3

Ekscytacja, picie piwa przez słomkę z jednoczesnym przechylaniem kufla.

Ojej, a dopiero wczoraj myślałam przed snem, że raczej nie, a tu proszę.

Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.

Uśmieszki.

Siedemnaście złotych.

Chcesz piwo ? Będę kierowcą, ch*j, ja zostaję, oby się udało.

Rzut na stół, karton, mogę Wam pomóc ?

JESTEŚCIE TAKIE ROZGRZANE, NO WEŹ, CZY TY JESTEŚ OD NOSZENIA ?

Ładna jesteś, a jak pięknie się uśmiechasz.

A bo to Ty wtedy byłaś, ja stawiam, poproszę jeszcze jedno do tego, okej.

Ojej, czy ja dobrze słyszę ? Tak ! I to kilkukrotnie.

CHODŹ, SIADAJ.

Siup na krzesło.

Dobre ? Podać ? Ale zobacz, to takie dobrane.

Znam te historie, jestem ekspertem, no ale słuchaj.

Ale ładne, zakrętka.

Gdzie są klucze ?

Poszukiwania, latarki, podział, TO TY SPRAWDŹ NA... XD

To majestatyczne otwarcie drzwi, jeżdżenie po podłodze na kolanach, szukanie.

Szukanie ewentualnej dziury w kieszeni, dycha, coś jeszcze, zobacz co mam, to bedzie dla Ciebie <3

Udokumentuj to, śmieszkowanie, fota.

To gdzie lecimy ? Do nieba, odwołanie, spojrzenie pełne podziwu, rower, bieg, śpiewanie, rymowanie, przecież tam karetka jechała, nadal śpiewanie, nadal rymowanie, nadal śmieszkowanie, witanie ludzi, kebab, kawa, frytki.

Bieg przez pasy, siku, jejku żeby teraz się nie rozdzielić, telefon, sceneria jak z jednego z moich ulubionych filmów, piosenka w głowie, radość w ch*j.

Odłożenie kurtki, ręce, podest, tańce, piwo, śpiewanie, dzika radość, dalsze tańce i śpiewy.

Wybawianie, serio, nawet Ci pokażę te wiadomości, COŚ JEST NA RZECZY. Ej ale serio ? Potwierdzenie razy trzy. ALE MASZ RWANIE.

Ej ja chcę moją piosenkę. Nie wierzę. Spojrzenie, bez słów, ręce, bieg, podest. Energia razy milion milionów.

Szukaj słuchawek, ojejku. CHROŃ MNIE.

Dobra powiem Wam coś, ale chodźcie bliżej. Wyjaśnienie na czym polega różnica między 1 a 2.

GDZIE POPEŁNIŁEM BŁĄD ? XD

ALE DORADŹ.

Wymyślanie tekstów, obczajka zdjęć, nie wierzę że to powiedziałam, co to za moment w moim życiu ?

Za pół godziny, później  po piątej. TO JA MYŚLĘ, ŻE PO PIĄTEJ.

Złote rady, nie ma miejsca na podchody, konkret. 

TY TO ZROBISZ.

Jak się uda, to Ci się pochwalę.

 

2 <3

 

 

"Live those dreams,

schame those schemes!"

 

 

 

 

 

< 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komentarz
Photoblog.PRO synia  - 06/02/2018 23:19:45
KOCHAM

Najnowsze wpisy

5
Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wpis girlwithsafetypins

 

Wszystkie wpisy