Photoblog.pl

Załóż konto

Miej wyjebane, a będzie Ci dane! 

2017/12/22   

 

« następne   poprzednie »
kiedy zmieniasz sie dla kogoś tak bardzo.
zmieniasz swoje przyzwyczajenia, zwyczaje, codzienne rytuały.
a ten ktos ma to głęboko w dupie i mówi, że w końcu zachowujesz sie "normalnie" i że to żaden powód do dumy.

tak. to wlasnie miłość.
chujowa i zdradliwa.
rozum każe Ci spierdalać ale serce nie chce puścić.

doczekałam się.
chyba boli bardziej niż zwykle.

a poza tym jestem stara. nie mam juz siły.
zdycham powoli.
szkoda że tak powoli.

emo nigdy we mnie nie umrze xD

napije sie. o!
a co innego mi zostalo?

ftb jeszcze istnieje? xD
3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika fuckthisfuckinglove.
wyspynonsensu  - 20/01/2018 3:32:05
Nie bądź dwudziestoparoletnim starcem. ;-)
atlam  - 23/12/2017 13:47:59
Pięknotka :*
atlam - 23/12/2017 22:07:55

Najnowsze wpisy

Wpis fuckthisfuckinglove

22/12/2017 22:28:49

Wpis fuckthisfuckinglove

30/07/2017 23:36:24

Wpis fuckthisfuckinglove

08/09/2016 21:51:43

Wpis fuckthisfuckinglove

24/07/2016 19:32:04

Wpis fuckthisfuckinglove

29/06/2016 20:25:19

Wpis fuckthisfuckinglove

02/06/2016 19:54:32

Wpis fuckthisfuckinglove

31/05/2016 21:27:47

Wpis fuckthisfuckinglove

15/05/2016 20:42:20

Wszystkie wpisy