Photoblog.pl

Załóż konto

liczą się tylko chwile... 
zapisz

Dodane 2 godz. temu ze strony mobilnej , exif
Wyświetleń: 12
Taki sobie cwaniaczek z wizyty u miry :-)
Nie pamiętam kiedy konie staly w stajni...ach jak przyjemnie...tylko padoki z taczka i dolewanie wody...
Czesc koni juz niema...nie długo bedzie jeszcze mniej wiec bal.siana starcza ma długo :-D :-D :-D. Nie musze z nimi jezdzic co trzy dni hi hi teraz jest na dwa tyg :-D
Zmiany zmiany...i spokoj w koncu...z tego sie ciesze najbardziej :-)
Jeszcze dwa dni...i mamuska z mala w domciu....
Mam nadzieje ze bedzie już spokojnie....
Na nastepna ruje mamuska do krycia...
Chciałam kupić cos mlodego ale po co...skoro mam matke papierowa :-D
Info

Tylko obserwowani przez użytkownika finezyjna32
mogą komentować na tym fotoblogu.