Photoblog.pl

Załóż konto

Publiczna afera 

2015/05/22   

 

« następne   poprzednie »

Pierwsza moja w życiu rzecz kupiona za pierwsze zarobione przeze mnie pieniądze :)

57 komentarzy
malinowafuria  - 2 godz. temu
SUper :D
aaa - 11 godz. temu
Przepiękna! pokaż fotkę jak przyjdzie :)
dzanela - 11 godz. temu
Ok :* Sama sie nie moge doczekac kiedy przyjdzie :D

olaa - 13 godz. temu
cudowna!:D
dzanela - 12 godz. temu z telefonu komórkowego
Dziekuje ;*

carelesslife  - 22 godz. temu
piekny ten naroznik!
dzanela - 22 godz. temu
Mi rowniez sie podoba :)
carelesslife - 19 godz. temu
chcielismy podobny do naszego pokoju, ale poki co niestac nas ;/
dzanela - 18 godz. temu z telefonu komórkowego
W allegro jest taka opcja ze mozna je wziac na raty, ale musialabys poczytac na jakich jest to zasadach
carelesslife - 14 godz. temu
poki co mamy , dosc stary ale jeszcze sie trzyma :D po weselu pomyslimy :)

biedroneczka007  - 15 godz. temu
ale ładna kanapa :)
zmanierowana88  - 16 godz. temu
takie rzeczy najbardziej ciesza:):) gratulacje:)
dzanela - 16 godz. temu
;)

maalvinaa  - 17 godz. temu
super !!
everdelayed  - 17 godz. temu
fajniutka :)
maalutkaaa18  - 18 godz. temu
Śliczne ma kolorki :* ;D
amazingaffair  - 18 godz. temu
Bardzo ładna, w moim guście :)
dzanela - 18 godz. temu
:)

Photoblog.PRO xszaracodziennosc  - 19 godz. temu
pasowałaby do mojego pokoju :D super jest :)
Photoblog.PRO niusiazanusia  - 19 godz. temu
no no ;D
marla - 21 godz. temu
jest mega! :D
dzanela - 21 godz. temu z telefonu komórkowego
;*

marla - 21 godz. temu
jest mega! :D
dzanela - 21 godz. temu z telefonu komórkowego
Dzieki:*

Junior senssuality  - 21 godz. temu z telefonu komórkowego
Świetny jest!
pinkydream  - 21 godz. temu
stylowo ;) podoba mi się ;)
jolka - 21 godz. temu
boze sliczna tego szukałam ! poprosze o link :))))))))
dzanela - 21 godz. temu
http://allegro.pl/duzy-naroznik-rogowka-boston-funckja-spania-bonel-i5351975690.html
Tylko jakbys chciala zamowic to doloz 90 zł i zamow ze sprezynami Bonell.

nasznowywspolnyswiat  - 22 godz. temu z telefonu komórkowego
Śliczna jest mogę tak orientacyjnie zapytać jaka cena? I czy są inne kolory? U nas tez trwa poszukiwanie sofy a ta jest sliczna:-)
dzanela - 21 godz. temu
http://allegro.pl/duzy-naroznik-rogowka-boston-funckja-spania-bonel-i5351975690.html
Tylko jakbys chciala zamowic to doloz 90 zł i zamow ze sprezynami Bonell. A kolory wybierasz sobie sama. Ja akurat zamowilam takie same co na aukcji.

Photoblog.PRO cytatyiopisy  - 22 godz. temu
Dobrze wydana kaska! :D
dzanela - 22 godz. temu
To prawda :)

truskawkowajesien  - 22 godz. temu
Ale piękne ! gdzie kupione ?:)
dzanela - 22 godz. temu
Zamowililam na allegro.
truskawkowajesien - 22 godz. temu
Naprawdę świetne. Gratuluje pierwszego zakupu ;))
dzanela - 22 godz. temu
Dziekuje :)
tueresmivida - 22 godz. temu z telefonu komórkowego
Mam taką samą, tylko poduszki czerwone:) też z allegro:) udany zakup:)
dzanela - 22 godz. temu
:)

Najnowsze wpisy

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wszystkie wpisy
Xd