Publiczna afera

2014/04/17   

 

« następne   poprzednie »
19 komentarzy
asiaolsztyn - 17/04/2014 23:09:55
"lubię to"!! :*
Photoblog.PRO dzanela - 17/04/2014 23:13:14
:*

Photoblog.PRO lutoweszczescie  - 17/04/2014 14:20:00
Lubię ten Twój optymizm, który ( nie ukrywam ), uzależnia;)
Photoblog.PRO dzanela - 17/04/2014 21:47:01
:)

Photoblog.PRO fejkis  - 17/04/2014 18:08:00
Ty jestes takim motorem !:D ;*
Photoblog.PRO dzanela - 17/04/2014 21:46:00
:*

beatkaaa7  - 17/04/2014 13:59:27 z iPhone
Cudownie napisane :)
Photoblog.PRO dzanela - 17/04/2014 21:45:42
:)

nixon  - 17/04/2014 19:57:00
spoko pozdro
czytelniczka - 17/04/2014 12:04:56
jestes bardzo uczuciowa i mila osóbka wiec nie to ze chce Cie obrazic ale ... masz wszystko czego kazda kobieta potrzebuje, ba nawet wiecej...wystarczylby kochajacy maz i syn ... wiec moze stad ten optymizm? nie latwo byc optymista gdy wszystko uklada sie jak w bajce,.. czy bylabys tak pozytywna gdyby nie bylo Adama,Nadiana ,Babci, nie wspomne o pieniadzach bo ciezko postawic je kolo osob ale z drugiej strony gdyby ich nie bylo to tez ciezko...
Photoblog.PRO dzanela - 17/04/2014 12:20:42
Jeżeli mam być szczera to… kiedys nie nalezalam do osob przeszczesliwych.
Od dziecka ze wszystkim mialam pod gorke.
Nie wychowalam się w super ekstra rodzinie.
W dziecinstwie ciezko i dlugo chorowalam.
Pozniej jeszcze było innych spraw, przez które ciezko było przejsc, a które doprowadzily mnie do takiego stanu, ze ledwo uszlam z zyciem.
Dlatego uwazam, żeby docenic zycie, trzeba przejsc przez pieklo.
Uwierz, ze jeśli jest naprawde zle, to czlowiekowi wszystko jedno już czy będzie zyl czy go nie będzie….
W takiej chwili pojawia się ktos, dzieki, któremu dostrzegasz pewne rzeczy i zmienia się Twoja wizja na swiat.
Nie wiem, co byloby ze mna, gdybym nie poznala Adama.Wole nie myslec.Ciesze sie, ze wyprowadzil mnie na prosta.
Dal mi cos, za co będę mu dziekowac zawsze- pewnosc siebie.
Wiem, ze jeśli teraz kiedykowiek w moim zyciu przyjdzie jakies naprawde przykre przezycie to dam rade.
Dzis jestem sliniejsza niż kiedykolwiek :)
czytelniczka - 17/04/2014 12:34:03
Wiem wiem zdaje sobie z tego sprawe ze nie zawszebylo kolorowo bo 'sledze' Cie na pht od dluzszego czasu.Ale uwierz ze gada sie o tym tak z perspektywy czasu,wtedy kiedys jest dobrze...ja jestem w sytuacji z Twoich dawnych historii i ciezko w takich sytuacjach byc optymista.. Ty dzieki Bogu znalazlas Adama ja w przeciwienstwie faceta ktory jest Twoja stara wersja... problemy rodzinne towarzyszyly mi od dziecka przez co tez ze zdrowiemnie najlepiej ...Ty jak najbardziej na to szczescie zaslugujesz ...miejmy nadzieje ze i ja kiedys zasluze.,..nie czarujac sie sa osoby ktore przy pomocy innych z takivh sytuacji wychodza a sa takie ktorym nie jest to dane... a z tej 2giej grupy znam o wiele wiecej...przykra rzeczywistosc
Photoblog.PRO dzanela - 17/04/2014 12:35:17
Życzę Ci tego szczęścia, bo każdy człowiek na nie zasługuje. :)

martitka2992  - 17/04/2014 12:00:26
ooo tak!
xxxruntomexxx  - 17/04/2014 11:55:18
Święte słowa :D
oliwwkkaaa  - 17/04/2014 11:39:17 z telefonu komórkowego
<3
Photoblog.PRO canonik  - 17/04/2014 11:38:47
D O K Ł A D N I E !
Photoblog.PRO letssavetheworld  - 17/04/2014 11:30:29
<3
paulincien  - 17/04/2014 11:28:39
dokładnie!! :))

Najnowsze wpisy

6
Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wpis dzanela

 

Wszystkie wpisy