Photoblog.pl

Załóż konto

nic tu nie jest przez przypadek 

2009/08/02   

.złam.złap.ulżyj.

« następne   poprzednie »
.złam.złap.ulżyj.

 

 

 

 

 

 

zdjęcie autorstwa taty.

 

 

03.44

jestem głodna ale nie mam zamiaru nic jeść. niech pocierpi jeb.any żołądek.

zjadłabym zapiekaną bitą śmietanę razy 2.

 

mam dzisiaj ładne kredki.

znalazłam pomysł!

formatuje grata i robię.

 

ugryź mnie w łydkę!

 

 

11 komentarzy
dusielec - 22/08/2009 16:01:06
haaaa! wyjebaliscie mnie! bez kituuuu XD
xxxx - 20/08/2009 1:30:36
Moze bys tak przyszla do mnie pogadac?! Jestes na tyle madra ze domyslisz sie kim jestem.. P.S. Czytalam twoj pamietnik, wiec chyba sie domyslasz? Czekam..
mmelka  - 19/08/2009 19:07:24
Piczo kurwa jak przyjade to bierzemy cie z Anka na taki melanz ze przez rok bedziesz miec rozowe okulary kumasz to ???ja ci kurwa dam iron maiden itp to cie huj spali przykleje ci sluchawki na super glue z rapem wsadze 3lole w pysk i tak zaczniemy pozdrowki
inssolent  - 09/08/2009 18:30:30
Przed lustrem jest kochana jeszcze gorzej ;D
Dziękuję za kawę ;**
wczerwienizatopiona  - 08/08/2009 1:32:48
jakie świetne zdjęcie!
ten twój tata to ma zdolności! ;))
heroinaaa - 07/08/2009 20:07:43
Chorzów, Katowice, Okolice. Skad jestes?
dusielec  - 07/08/2009 17:33:02
oj.
pereso2k  - 07/08/2009 12:04:57
Bo mi sie nudzilo....wystarczy?! :) :P
olka - 03/08/2009 12:34:44
dziecko urocze na zdjeciu..
nooo ładnie no.
Vexatus - 02/08/2009 18:10:06
Klaudia!uwielbiam Twoje zajęcia! Nawet jeśli zrobił le Twój Tata!
pzmic - 02/08/2009 11:54:28
Tyaaa, jasne ;3
W tej pałatce widać wszystkie moje "stuty" ;P|Nie ma co xD

Najnowsze wpisy

.procrastination.

 

.people are scared.

 

.strong.stronger..strange.

 

.weakened.

 

.blackout.

 

.timeout.

 

.lost in time.

 

.the sea refuses no river.

 

Wszystkie wpisy