Photoblog.pl

Załóż konto

Bez skrupułów tak do bólu 

2010/08/10   

zamieniam noc w dzienc

« następne   poprzednie »
zamieniam noc w dzienc

Wstaje rano [no tak ok. 13-14] otwieram okno i wywracam sie pod naporem ludzkiej hipokryzji. Mam lzy w oczach i usmiech na twarzy, kontempluje czy mam smiac sie czy plakac. Patrze i widze jakich dziwnych ludzi, ktorzy zamiast zrobic cos dla swiata, tula sie do jakiegos krzyza modlac sie bez ustanku. Potem widze Elvisa Presleya i Papieza wyskakujacego przez okno. Nie mi oceniac jacy to ludzie, ale kurwa, co sie dzieje? Jebane okno. Chcialabym je wreszcie zamknac, ale ciekawosc przewyzsza zdrowy rozsadek. Odpalam papierosa i dalej obserwuje teatrzyk. Widze bande fanatykow, ktorzy bardziej cenia kawalek drewna niz cokolwiek innego i  impreze po drugiej stronie, ktora zdaje sie byc zrobiona z powodu... krzyza? Ogladam ten komedio-dramat, ktory nie wydaje sie ani smieszny ani smutny. Po prostu pojebany i zalosny. Mam wyjebane, ale jestem wkurwiona, co sie kurwa dzieje? Jebane okno. Rozgladam sie dalej, a tam Damian plecacy jakies bzdury i zaprzeczajacy sobie na kazdym kroku. Malo interesujace. Widze siebie, taka z dawnych lat, kiedy nie umialam zlaczyc konca z koncem. I zastanawiam sie czy tak jest dobrze, czy wczesniej nie bylo lepiej? Rozgladam sie dalej, wyczekujac jakies ciekawej akcji i widze rozpierdolone domy jak wtedy w Wietnamie. I woda, wszedzie woda, duuzzo wody. Ja sie pytam: CO SIE KURWA DZIEJE?

 

Piosenka, ktora moze pomoc w odpowiedzi  

7 komentarzy
gosc - 10/10/2013 8:55:39 z telefonu komórkowego
Siemanko divineblood, fajne fotki :) BTW. Powinno Ci się spodobać: http://tinyurl.com/zdjecia-fbl
gosc - 28/06/2013 18:17:16 z telefonu komórkowego
Hejdivineblood Super zdjęcie, wiesz nie jestem pewna, ale chyba Twoje zdjęcie z cytatem jest w Top 10 na Gitesach ;)
blejt  - 19/08/2010 23:18:29
Bacha co to za Maciek ? ;d
beiconic  - 11/08/2010 8:56:11
ale w wietnamie a nie warszawie. WIETNAM, my love <3
paulik - 10/08/2010 19:23:07
ku wa Wietnam, nasz [*]
paulik - 10/08/2010 19:20:00
troche tez
kilogramusmiechu  - 10/08/2010 18:02:50
pobawimy się w Wietnam?

Najnowsze wpisy

zamieniam noc w dzienc

10/08/2010 14:46:13

ooo!

05/08/2010 0:08:39

stara ja;p

07/07/2010 22:05:14

ołł nołł

02/07/2010 22:51:52

zgryyzotaa

29/06/2010 17:29:44

.!.

24/06/2010 21:52:28

co dalej?

22/06/2010 22:57:48

juuuu

19/06/2010 21:27:09

Wszystkie wpisy