Photoblog.pl

Załóż konto

Rolling in the deep.. 

2012/03/11   

żall xd

« następne   poprzednie »
żall xd

Siemkaa ; **

Dawno nie pisałam. Mało czasu mam ostatnio .;DD
Założyłam sobie blogaa. Istnieje od 3 tygodni.  Nawet notki jednej nie mam ;D . Ale tłoo i o mnie już jest ;D . żąll
Zdjęcie Masakra . Nie miałąm żadnego to dodałam to ale żall . Maiałłm dodac  z moją siostrą cioteczną Zuzią ;D . Ale jednka zrezygnowąłam bo wyszłam jak dziecko a Zuzkaa jest za ładna pomimo że ma dopiero jakieś 2 lata to wygląda na starszą ode mnei -.- .
Tzn widac że to dzieecko no ale wiecie o co kaman . ;D .
Pies mnie pogryzł żall !

Mam nawiedzony dom . Jeszce jeden żall .

I ostatni żall  - stworzyłam sobie rodzinke w ts3 . taka zajebista i im taką wielką chate zbudowałam że maskra miaąłm zaczą grac i mi sie wyłączył komp . MYŚLAŁAM ŻE PIE*NE NA MIEJSCU. I w końcu wziełam sie do roboty rozwiesiłam pranie i wgl. Musze zrobic aerobik czy cuśś ;D . żall .
Emilka odeszła z zespołu .;/ w 2 próby II połowa ukłądu i zmienianie I .hahah . POZDRO . ;/
+ Fajna piosenka ((:
http://www.youtube.com/watch?v=YVw7eJ0vGfM&feature=relmfu

++ Przynajmniej Kamil w bitwie na głosy zdobył imunitet czy cuśś xdd
Mykamm . Byee <33

4 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika czekoladowamalinkaa.
thisxisxlifex  - 15/04/2012 21:35:23
Chowaj cyce ;p
koochaamciiex3  - 13/04/2012 18:36:53
Jakie Paczadełkaa ! ; DD
raindropsx33  - 12/03/2012 18:13:43
faajnie ;) ;*
xdizyx  - 12/03/2012 17:18:01
cyycki .;D
ładne. ;*
;]

Najnowsze wpisy

Wpis czekoladowamalinkaa

14/04/2012 18:23:15

żall xd

11/03/2012 21:42:49

Wpis czekoladowamalinkaa

29/01/2012 21:50:10

Sandraa . ; **

28/01/2012 20:34:27

Nnudyyyy ; **

13/01/2012 22:28:39

Twitii .

26/12/2011 23:20:38

Hapyy Christmass ;

25/12/2011 20:24:33

DługooO

30/11/2011 18:11:25

Wszystkie wpisy
;D