Photoblog.pl

Załóż konto

Rolling in the deep.. 

2011/11/30   

DługooO

« następne   poprzednie »
DługooO

 

 

Siemkaa ; **
Na początek przepraszam że tak długo nie pisałam , alee noo miałam bardzo wolnegoo netkaa i jakos nie chciało mi się wiecie czekac aż się załadujee  i potem jeszcza pisać i wgl . Ale potem przyjechał mój braciszekk . Zrobił format kompa i już było ok . Z wyjatkiem tego że zgubiłam płytę od Netka i niestety nie moglam jej znaleźć . Okazało sie że nawet jej nie potrzebuje xDD 

Znowu jestem chora ;// . Ale przynajmniej nie musze łykać tabletek ale pić takie świństwoo .Blee  
Fotka zrobiona na dzisiaj ;D Miała posłuzyć do mojego albumu na informatyke dla pana Wiesławaaa . wgl byłam w karkowie coo zaa lool  nie wiem czemuu lol ale dobra .

Było nawet fajnie jest are fotek co prawda bez komciaa ale trudno . xDD
noo to chyba na tyle ja bede spadac musze przepisać wszytko na jutro .
Paaa ; **   <  33 

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika czekoladowamalinkaa.
malinowafaantazja  - 30/11/2011 19:26:39
<3

Najnowsze wpisy

Wpis czekoladowamalinkaa

14/04/2012 18:23:15

żall xd

11/03/2012 21:42:49

Wpis czekoladowamalinkaa

29/01/2012 21:50:10

Sandraa . ; **

28/01/2012 20:34:27

Nnudyyyy ; **

13/01/2012 22:28:39

Twitii .

26/12/2011 23:20:38

Hapyy Christmass ;

25/12/2011 20:24:33

DługooO

30/11/2011 18:11:25

Wszystkie wpisy