Photoblog.pl

Załóż konto

A Million Lights 

2013/07/25   

High Summer

« następne   poprzednie »
High Summer
Powiększenie
Kategoria:
just me :D

Pozdrawiam ładnie z kajaczka :D Świetny wypoczynek nad jeziorkiem. Udało mi się trafić na mega słoneczne dni, także super. 

 

Teraz nadrabiam zaległości, również na Dimezzare - obiecuję nowy wpis jutro lub nawet dziś :). Jeszcze chwila w domu a za 9 dni Londyn <3 Can't wait :D

 

Na bank kojarzycie Robina Thicke, tak tego od Blurred Lines. Wydał właśnie cały album. Jest genialny, cały czas go słucham :D Obczajcie, bo warto :)

 

Możecie dodawać :)

 

Mój blog kulinarny - Dimezzare

 

Polub Dimezzare na Facebooku :) 

 

Mój instagram

 

Robin Thicke - Feel Good

14 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika chezzaboy.
wordly - 29/07/2013 18:28:44
J. Powidzkie ? ;o zajebiście,
Byłem tam tydzień, podzdrawiam ; >
chezzaboy - 29/07/2013 21:21:05
Taaak ,powidzkie super jeziorko :D Uwielbiam :) Również pozdrawiam :>
gugax  - 26/07/2013 23:39:23
oj zazdroszczę takiego wypoczynku ;)
wpadnij jeżeli masz ochotę ;>
xladycherryx  - 25/07/2013 20:47:13
czo to za Mulat tam na "kajaczku"? xD
piłeś kiedyś może lemoniadę arbuzową? Jeśli nie to polecam, jest bardzo orzeźwiająca :D
chezzaboy - 25/07/2013 20:48:43
Mulat to ja haha xD Kiedyś piłem, jest spoko :D
theperfectx3  - 25/07/2013 12:18:06
jaki murzynek hehe :D
chezzaboy - 25/07/2013 13:53:44
No przy takiej pogodzie :)
theperfectx3 - 25/07/2013 15:19:56
fajnie , że Ci dopisała :D
chezzaboy - 25/07/2013 17:51:54
Nooo, epicko :-)
theperfectx3 - 25/07/2013 17:59:47
a nad jakim jeziorem byłeś? :p
chezzaboy - 25/07/2013 20:18:40
nad powidzkim :)
iwonkaa1264  - 25/07/2013 12:22:04 z telefonu komórkowego
Zacne ;p
yuvenile  - 25/07/2013 12:19:07
fajnie xd

zapraszam do mnie i na mój blog, jeśli masz ochotę:
http://yuveniile.blogspot.com/2013/07/wstep.html ;)
4everxalone  - 25/07/2013 12:14:40
fajnie ;d
Zapraszam do mnie:)

Najnowsze wpisy

Another week

07/09/2013 17:18:27

Piccadilly :)

23/08/2013 17:57:49

Tom Ford

16/08/2013 13:55:58

One week left.

11/08/2013 12:55:38

Sunshine Chill :D

09/08/2013 18:53:25

London City babe :P

08/08/2013 12:33:38

Welcome to London

04/08/2013 23:14:02

It Feels So Good.

02/08/2013 21:44:29

Wszystkie wpisy
Foggy