Photoblog.pl

Załóż konto

Posuwistym krokiem powracam

Dodane 19 CZERWCA 2017
Wyświetleń: 220

Jakaś dziwacka ta fotka pod względem perspektywy, ale tak w ogóle to mi się podoba, bo jakoś tak.

Wreszcie załapałam się na jakieś zdjęcie z terenu, i nawet z plaży też jest kilka.

 

A Korrida to najfajniejsze rumaczysko, idealnie się na niej prowadzi zastęp. Fajna do przodu, ale ze sprawnym hamulcem, zwrotna i bardzo dzielna. Lubię bardzo. Ale jest zbyt super, więc dość często chodzi i nie zawsze dane mi jest skorzystać z jej usług. Ostatnio ciągle śmigam na Niko i stał się moim numerem dwa. Czadowy chłopak, bardzo opanowany, całe tereny na luźniutkim kontakcie, również dzielny. Dopiero do nas przyjechał i pierwszy raz brałam go na plażę, a już muszę pilnować żeby mi za bardzo nie nurkował, tak się zakochał w brodzeniu w morzu. Gdyby tylko kurczę był trochę większy, bo ten hucułkowy rozmiar to jednak nie mój kaliber.

aresowa jak dawno nie widziałam Cię na koniu! ;)
23/06/2017 21:41:47
Luftmysza Chciałabym kiedyś pojeździć konno po plaży.... :D
Albo chociaż popływać w jeziorze, hahaha, to już prędzej osiągalne.... xD
20/06/2017 13:21:56
zkoniowananamaxa Hah kurde, co to za jamniczy kuń! Ale oko ma takie takie.. bardzo mi bliskie :D
No na hucule słabe wejrzenie :D
19/06/2017 17:47:06
padholder extra fota :)
19/06/2017 11:40:01
Photoblog.PRO finezyjna32 Ale ci zazdroszczę wypadow nad morze..chyba kiedys spakuje konia i przyjadę dla tej chwili galopu i zachodu slonca...
19/06/2017 9:24:28
canter Właśnie tak mi dziwnie z tym, że teren na plażę stał się codziennością i już przestał robić takie wrażenie :D Co nie zmienia faktu, że wciąż jest baaardzo fajnie.
19/06/2017 10:42:26

blantolino To syn nastki na ktorej ze mna bylaś w terenie kiedys ;p
19/06/2017 9:29:33
canter Haha, serio? Jaki ten świat mały. Fajny po mamie!
19/06/2017 10:41:42

zimny deszcz przecina moje sny