^^SłOdKa MaŁoLeTnIa IdIoTkA^^ 

2010/06/21   

Stare;)

« następne   poprzednie »
Stare;)

New Fbl....

hm..weekkk spedzony mega Tylko sobotni wieczor nie za bardzoo...;)

 

w Piątek jako tako 4 lekcje pozniej do domku po ciuszki no i do Żuro czekac na peka Do działdowa..


Na stacji z Tymi Moimi dupami ...


Dosia(Renata) i Chinka(Monika)...

ojć i zapomialam jeszcze o Haliniaku he (MAriusz)

 Te jego zabójcze teksty hah


Monice to yooo

he

Siwa kasa jest jej winna to wpadlysmy na pomysl zeby isc do niej i powiedziec tak glosno zeby troche ludzi to slyszallo ale szlyszala to cala stacja heh

oczywiscie Haliniak poszedl z nami a Doniocha zostala na 1 ..pozniej Pek podjechal no i bay bay na Działdowo


SOBOTA

mial byc krotki spacer z Kuba he a skonczyl sie na Baranówce na ognisku , na ktorym spedzilam zaledwie 10 min bylo tak zimno ze szok bo wyciagnal mnie ten lobuz po jakis łakach i byłam cala mokra...

juz nigdy tam nie pojdde;///

hm....troszke zdziwiona jestem  co do zachowania jednej osoby ale okey ta osoba wie o co chodzi oczywiscie zdziwiona bo zmiana na gorsze ale coz..

NIEDZIELA

W Iławie z Braciszkiem no i jego zonka i oczywiscie z ich najkochansza coreczka Amelka ...;**


Bylo super spacerki itd..Amelka troszke potanczyla no i pospiewala hehe .


o 15 juz bylismy w domku a ja tak sie denerwowalam ze nie zdaze na peka he a mialam 15;20 ..

Teraz Pozdro:

-DLa Tych z Ogniska (Dawka ,Kuba ,drugi Kuba,Ronaldo,Sebastian wiecej nie pamietam he choc bylo ich tam sporo)

-Dla Kuby -Brata;)

-Dla Bratowej ;)

_Dla Mo0o0jek kochanej Amelki;***


Dla Donii , Chinki i Haliniaka;****


 

ZAPRASZAM!  :)
12 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika blo0ondi151515.
05kasia27  - 21/06/2010 20:42:52
Dobrze jest : ))
xkamylaax  - 21/06/2010 16:44:59
ładniee ; **
pannamagdaleena  - 21/06/2010 16:12:37
super.! ;>.

dodaje. :]
fuuunky  - 21/06/2010 16:04:37
ślicznaa : D
+ dodaję : *
kochananazawszee  - 21/06/2010 15:55:06
ee ja cie w znajomych nie miałam ? ;D
oo pięknaaa ty mojaa ! ;************************
<333
xmartusx15  - 21/06/2010 15:54:37
Super laska ; ))
+ dodaje ;]
princessa1995  - 21/06/2010 15:37:08
; ***
loovee1714  - 21/06/2010 14:57:15
Śliczna:):*
ankam14  - 21/06/2010 14:48:52
Oo masz fbl

Ślicznie ;***
lasska13  - 21/06/2010 14:30:03
Sexownie..:***
blondyneczka45  - 21/06/2010 14:19:24
Ciudniee kochana:****
Dupochooo;P
menkaaa  - 21/06/2010 14:02:28
ładna fot;D
+ dodaję;D

Najnowsze wpisy

Urodzinki Mojej Kochanej!!

 

OognisKOoOwO!!!

 

Stare;)