Photoblog.pl

Załóż konto

 

2018/03/07   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie
Kategoria:
moje.

Żyj tak, jakbyś miał umrzeć jutro.

Ucz się tak, jakbyś miał żyć wiecznie.

 

 

hej misie ;3

 

wczorajszy dzien w gronie rodzinnym jak najbardziej na plus , w restauracji siedzielismy 5h , rozmowy , smiechyy i nasza mala solenizantka ;3 wrocilismy z Pawlem do domku , i oboje padlismy jak dzieci ;3  

dzisiaj pracowity dzien , wiec nie wiem o ktorej wieczorem skoncze, i nie wiem czy widze sie z Pawlem,  jak dzisiaj rano wyszedl do pracy , przez godzine wiercilam sie w lozku i nie moglam zasnac , wiec oboje stwierdzilismy ze chyba jak Pawel bedzie jezdzil do Polski ja musze zaopatrzyc sie w mega wielkiego misia ;d . bo sama juz chyba nie zasne ;d 

wczoraj odebralam paczke z ezebra.pl jak zwykle niezawodna ,  zamowilam zel z Holika Holika z aloesu , podobno aloes jest dobry na sucha skore , wiec testujemy , bedac w polsce kupilam krem i mleczko do demakijazu z Ziaja , z aloeasem bez zapachowe , i naprawde swietnie sie u mnie sprawdza , wiec mam nadzieje ze i ten zel da rade , fakt cena jest wysoka , ja zamowilam malutki na probe , jak sie sprawdzi napewno zamowie duza butelke ;3 . zamowilam rowniez krem z kuracji pielegnacyjnej do skroy suchej z bialego jelenia , i musze przyznac ze buzia po nocy nadal jest po nim nawilzona , oczywiscie moj podklad z Bourjouis , kredke do brwi standardowo ta sama tez z Bourjouis , postanowilam ze jak tym razem rzeski mi wypadna musze zregenerowac troszke moje wiec moj ulubiony tusz z Artdeco all in one, rowniez znalazl sie w paczce , tak cena tez nie jest jakas mala , ale na ezebra ceny sa naprawde korzystne ;) .  kilka drobiazgow dla mamy i paletke ceni z maybelline  , the city kits  musze przyznac ze kolory sa cudowne !  zazwyczaj nie uzywam cieni i myslalam ze 1 paletka w zupelnosci mi wystarczy , ale ta wpadla mi w oko , i nie moglam przejsc kolo niej obojetnie  ;d tak, to sie nazywa zakupoholizm ;3 . 

w razie jakis pytan , mozecie pytac na www.ask.fm/bejjjbis 

 ;) a teraz uciekam z mama zaplacic za tort , ktory Julcia miala wczoraj na roczek ;3 , i do pracy zyczac wszytskim cuudownego dnia ;*

 

uwielbiam Cie kochanie ;3 ! 

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis bejjbis

21/08/2018 15:39:07

Wpis bejjbis

16/08/2018 15:19:18

Wpis bejjbis

04/07/2018 16:02:48

Wpis bejjbis

29/06/2018 8:17:33

Wpis bejjbis

22/06/2018 15:20:22

Wpis bejjbis

14/06/2018 14:40:07

Wpis bejjbis

05/06/2018 22:13:10

Wpis bejjbis

31/05/2018 16:28:42

Wszystkie wpisy