Photoblog.pl

Załóż konto

Losing My Religion 

2017/08/21   

 

« następne   poprzednie »

Hejo:D
Z Eweliną z koncertu Zenka i Sławomira.

 

I chuj strzelił moje plany na środę wieczór i czwartek.... eh szkoda. Może uda się, we czwartek po pracy, ale co z tego jak piątek pracujący.

Znowu jadę do Białegostoku w środę. ugh

 

Wszystko spoko, gdyby nie było z nami szefowej...

Dziś fajny dzień!! :D

5 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika adeloigy.
omfo  - 22/08/2017 21:50:12 z Android
Hejo
fuckinreality  - 22/08/2017 10:34:42
fajnie :)
agnesyox3  - 22/08/2017 5:31:37 z Android
Śliczne :*
padholder  - 22/08/2017 4:34:20
z a c n e
zielonysmerf  - 21/08/2017 23:45:38 z telefonu komórkowego
Miłość w Zakopanem nanana;P śliczne ;*

Najnowsze wpisy

Poznań

 

: P

 

With my love

 

wisła :)

 

:)

 

Wariaty ^^

 

kochane

 

sggw

 

Wszystkie wpisy