Photoblog.pl

Załóż konto

Losing My Religion 

2017/06/16   

XD

« następne   poprzednie »
XD

Mam problem nie wiem czy robić grzywkę na prosto. Potrzebuje jakiejs zmiany w wyglądzie :D zawsze pada na włosy...

 

Ogólnie to w teatrze super! W pracy spoko:) tylko jutro 10h :( na uczelni ujdzie ;_; ogólnie nie jest źle. Ostatnio fajny wypad miałam z koleżankami z pracy! Więcej takich ^^

 

Dobranoc xx

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika adeloigy.
atlam  - 17/06/2017 22:21:03
wyczerpany Anioł! :D

Najnowsze wpisy

Rodzinnie

 

:)

 

jamnik

 

beka

 

love

 

Dulce

 

:)

 

sunset

 

Wszystkie wpisy