Photoblog.pl

Załóż konto

Losing My Religion 

2017/04/04   

:D < 3

« następne   poprzednie »
:D < 3

Hejka, nie było mnie ok tygodnia. Nie miałam czasu.

Ogólnie ujdzie, chociaż weekend pomimo że było całkiem ok, spotkałam się z ludźmi nocowałam przez 2 dni u Salyszki, to ciężko mi było na duszy... mam dość czasem tej pracy, myślę nad odejściem.

 

Granie w pana XD dobra beka była, kalambury wcale nie lepsze, wyjście po północy na kampus SGGW XD

Dziś na próbie całkiem oki:)

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika adeloigy.

Najnowsze wpisy

Coldplay!

 

XD

 

Blue

 

Lel

 

Owf!

 

Maj ^^

 

Znajomki

 

:/ :/

 

Wszystkie wpisy
czy samotne życie ma sens? nie