Photoblog.pl

Załóż konto

Talitha kum 

2017/02/25   

 

« następne   poprzednie »

Dobrze sie jest czasem wygadac i nie wracac do tematu. Bo tego tematu nie powinnam juz poruszac w ogole, nie ma o czym mowic. Ale wiecie jak to jest, z niektorych rzeczy wyrasta sie przez cale zycie. Jednak nie mam az tyle czasu na ta rzecz, ta sprawe, ta osobe, wiec gadam o tym tylko w chwilach slabosci, jakiejs niespelnionej tesknoty i zawsze, kiedy wylacza mi sie mozg, ze tak powiem. Bo jestem wdzieczna, ze wyszlo jak wyszlo, moze nadal nie wszystko w tym rozumiem ale nie szkodzi, jestem wdzieczna i tak. A ze czasem tak sobie pogadam, a ze czasem tak mi tego zabraknie..no coz, kazdy ma prawo za czyms tesknic i nie bede sobie tego prawa odbierac. Po prostu rozumiem, ze choc moge, to nie ma sensu. Dlatego robie to czasem i na nastepny dzien nie chce do tego wracac. Nie dlatego, bo boli tylko szkoda juz na to czasu. Bo Ty jestes jak rozlane mleko, ktorego nikt nie posprzatal, ktore wsiaknelo w drewniany stol i mimo pozbycia sie wiekszosci i tak zostanie w nim na wieki. Ale jest cos takiego jak cerata. Ale sa przeciez obrusy. Kiedy ma sie male dzieci w domu, meble czesto cierpia. Rodzice, kiedy widza ryse na komodzie nie wyrzucaja jej tylko stawiaja wazon, by ukryc skaze. Jednak to nie jest przyslowiowe zamiatanie problemu pod dywan czy tymczasowe rozwiazanie. Bo tak sobie mysle, ze ja moze wlasnie takiego wazonu potrzebowalam, a dopiero ta rysa zmusila mnie do dzialania. 

 

Jestem pewna, ze robiac mi ryse, zrobiles mi najwieksza przysluge. Jeszcze nie do konca wiem, czym jest moj wazno. Ale jest bardzo cenny, to pewne.

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Wpis 9minut

 

Wpis 9minut

 

Wpis 9minut

 

Wpis 9minut

 

Wpis 9minut

 

Wpis 9minut

 

Wpis 9minut

 

Wpis 9minut

 

Wszystkie wpisy
Zapraszam do mnie