Photoblog.pl

Załóż konto
Dodane 8 MARCA 2018
Wyświetleń: 191

Hej!

Dziewczyny, z okazji Dnia Kobiet życzę Wam dużo energii do życia, spełniania siebie i swoich marzeń oraz wiary i samoakceptacji! Myślę, że dzięki temu, możemy zrobić wszystko ;)

 

Niedawno przyszedł do mnie pocztą Birthday Box. Jest to prezent zamówiony przez Matyldę. Ale fajny pomysł *.* No i podobają mi się prezenty. W środku znalazłam klasyczną bransoletkę z motywującym hasłem, perfumy, pędzelek do pudru/brązera/różu (ja chyba będę używać go do konturowania twarzy ;)), gąbeczkę konjac, herbatkę urodzinową, syrop z daktylii z wanilią oraz taką przywieszkę do telefonu, którą się przykleja z tyłu, aby łatwiej trzymać, móc oprzeć itd. Fajne małe rzeczy :))

 

Ok, no i tyle ode mnie.

Paaa i udanego Dnia Kobiet ;)

 

 

~nostudentko Ładne masz te zdjęcia.
A jednak dodam trochę dziegciu. Dzień Kobiet dniem kobiet, ale powinno się chyba pisać 'z tyłu' a nie 'styłu'?
08/03/2018 18:02:37
483marcela Dziękuję :)
Oj, to prawda, głupi błąd. Nie wiem, czasami mam problem z takimi stwierdzeniami, a czasami są dla mnie oczywiste. Może to też kwestia zmęczenia.
10/03/2018 22:55:00